王阿果与刘信城
On My Balcony - Flunk

莫西顾:

       在夜晚,站在阳台俯瞰整座城市。

       迷离不歇的灯光火焰成了这个城市最绚烂的布景,川流不息的车辆,肩踵相至的人群是这个城市孤单的剪影。夏日来临,晴空万里属于你,星罗密布属于你。而我唯一所能做的就是:想你。


歌词:


Here comes summer

又逢夏日

Beaming in through my bedroom window

暖暖的阳光透过窗台照进我的房间

There′s a song on the radio

电台里放着那首

You used to hum back then

你过去时常哼唱着的歌


Here comes summer

又逢夏日

Still feels fresh as morning air

清晨的空气如此清新

Today I'll just stay here

今天我就懒懒地呆在这儿

And do, well, whatever

努力地
I′ll do whatever

用尽一切办法

Please, make summer last forever

祈求夏天能如此持续下去


All I wanna do

我只是想
Is sit here on my balcony

坐在我的阳台上

And think about you and me

想着你我之间的事

And how happy we could be

想着我们能有多快乐

All I wanna do

我只想

Is sit here on my balcony

坐在我的阳台上

And think about you and me

想着你我之间

And how happy we could be

想着我们能有多快乐


Here comes summer

又逢夏日

Picking flowers in the early hours

早些时候采一些花朵

Without a care in the world

不管世俗

Except perhaps for bees and birds

享受着鸟语花香

Here comes summer

又逢夏日

I guess I′ll stick to my master plan

我想我还是会坚持自我

Stay away from sea and sand

远离海洋和沙滩

And do, well, whatever

努力地
I'll do whatever

想尽一切办法

Please, make summer last forever

祈求夏天能如此持续下去


All I wanna do

我只是想
Is sit here on my balcony

坐在我的阳台上

And think about you and me

想着你我之间的事

And how happy we could be

想着我们能有多快乐

All I wanna do

我只想

Is sit here on my balcony

坐在我的阳台上

And think about you and me

想着你我之间的事

And how happy we could be

想着我们能有多快乐


All I wanna do

我只是想

Think about you

想着你

All I wanna do

我唯一想做的就是

Think about you

想你


评论
热度(125)
© 迷迭 | Powered by LOFTER